Pocetak budjenja 2

“Budjenje” je tesko definisati. “Probudjenost” veoma tesko.


Pisati o budjenju je pokusaj da se kaze neizrecivo.Za mene ova rec ima konkretno znacenje.Doci do vlastitog bica.
Mnogo godina pre nego sto ovo sada pisem , postalo mi je jasno da jedno je gledati a drugo je videti. Jedno je znati a drugo je spoznati. Jedno je tragati a drugo je pronaci.
Ljudi zive u vestackom svetu,zarobljeni u materijalnom univerzumu i  da, ako zelimo izaci iz zivotnog lavirinta moramo poceti da trazimo jedan sasvim novi put koji vodi suprotno od svih logicnih objasnjenja.Ta staza , koja vodi ka izlazu  iz obmane zvane realnost u kojoj postojimo kao ljudska bica  predstavljala je odgonetku, jednu nepoznanicu do koje nisam znao kako da dodjem. Na razne nacine pokusavao sam da otkrijem gde pocinje taj misteriozni put koji iz ove prividne realnosti vodi u drugu stvarnost od koje smo odvojeni iz nekog neobjasnjivog razloga. Kroz svoja nastojaja  da  prodrem u tu nepoznatu stvarnost sve vise sam dozivljavao svoj zivot kao “nesto izmedju’, stanje izmedju sna i jave.
U tom stanju sve jace je jedno pitanje skretalo paznju na sebe,da li svojim dolaskom na ovu planetu covek se odvaja od sebe ili se sebi vraca?
Resavanje problema je bio veoma tezak i naporan zadatak jer  sam svo vreme gledao u pravcu njegovog resavanja ali nisam ga video kao takvog. Svi moji napori nisu urodili plodom jer  smo ziveci u lazima  izgubili dodir sa stvarnim kljucevima koji  otkljucavaju kapiju ulaska u “stvarnost”. Ziveo sam u svetu  okruzen ljudima koji nisu ono sto bi covek trebao da bude,a ja sam morao da se ponasam i govorim poput njih, kao da nisam nicega svestan. Shvatio sam da samo naslucivanje nagovestaja istine nije dovoljno da se izadje iz obmane i da je potrebno preduzeti ono sto se zove “rad na sebi”.

Medjutim, na  putu  “budjenja” rad na sebi sam po sebi nije dovoljan. Spremnost  je uslov svih uslova,  za svakog ko hoce da krene u traganje za skrivenim znanjem, istinom o sebi samome
Biti spreman, je stanje covekove unutrasnje zrelosti da  se suoci sa svojim egom, da se od uslovljene srece krene ka sopstvenoj sreci.
Sreca svakog neprobudjenog pojedinca zavisi od spoljasnjih okolnosti koje se menjaju sa svakim treptajem oka
U ljudskom postojanju nesto nije kako treba, jer ono sto nas cini srecnim ne zavisi od nas vec od okolnosti i drugih ljudi. Svako ko misli da nije bas tako, neka se iskreno priseti svojih suocavanja sa strahom od gubitka ili strahom od samoce! Prisetite se svojih zavisnosti. Ne moramo ici dalje za sad. …
Budjenje je izmedju ostalog  pobedjivanje sopstvenih strahova i zavisnosti kao i potreba (fizickih, psiholoskih i emotivnih)da bi smo bili srecni. Prava ljubav nema ogranicenja,, u suprotnom kakva je to ljubav koja se deli po sopstvenom nahodjenju i osecanju.
Univerzalna ljubav nema granice ali nama je mozak ispran i pravo poimanje ljubavi zamenili smo sebicnim osecanjima.

Svaka podela osecanja je ulazak u iluziju,zivljenje u obmani koja zaklanja stvarnost. U svojoj obmani kreiramo iluzije o sebi i svetu oko nas ,svakodnevno primoravajuci stvari na nesto drugo no sto oduvek jesu. Mi pravimo mnogo toga u svome zivotu a da pri tome nemamo razumevanje  o prirodi stvaranja. Zato, treba da budemo u dozivljaju sebe i sveta oko nas  na nacin da vidimo objektivno stvari a ne kroz nas ego.jer poistovecavanje sa njim sputava  moc svesnosti.

Nekad su me privlačila samo tajanstvena znanja a promicalo mi je da otkrivam sebe. Bio sam podanik koji je umislio da je vladar svog zivota. Zurio sam da sto vise spoznam tajanstvo u kome postojim i udaljavao se sve vise od svrhe vlastitog traganja. Ucio sam  ono sto je vec otkriveno umesto da sam ucio sta je prikriveno. Sada gledam kako se neobicno ogledava u obicnom.

Leave a Reply

