Pocetak budjenja 1

Slika

Ziveci svoj zivot onako kako meni odgovara, iz straha od gubitka svog (spiritualnog) Ega-onog dela mene koji mi je pruzao osecaj svakodnevne ispunjenosti i zadovoljstva protracio sam dosta vremena u svom traganju za istinom o sebi.
Zasto ovo govorim?
Zato sto sam usred svog tog samozadovoljnog zivljenja duboko u sebi poceo da osecam neku cudnu vrstu PATNJE!
Jednog dana, krajem 80-tih godina proslog veka doziveo sam uvid da sva moja sreca i zadovoljstvo u zivotu nisu nista drugo osim odbrana od istine koja je duboko negde u meni tinjala poput zara ispod pepela,…istine o sebi,dolasku u ovaj svet, o svetu oko mene,itd. Tako je neocekivana unutrasnja patnja zapocela moje budjenje kroz lagano ali neumitno,osvescivanje mojih zabluda. Nakon, odredjenih dubokih iskustava moji uvidi i spoznaje odveli su me na Daleki Istok promenivsi potpuno tok mog zivota.

Na pocetku novog milenijuma, na jednom od svetih mesta u Kini na planini Tai Shan, dosao sam u kontakt sa osobom koja pripada jednoj neobicnoj duhovnoj grupi koja sebe naziva “Istinski Covek”(Zhenren na kineskom). Uz njenu pomoc nasao sam se medju muskarcima i zenama u cijem posedu je znanje iz starina drevnije od poznate istorije ljudskog roda. Ova grupa se ne propagira ni na koji nacin i svoje aktivnosti ne vezuje ni za jednu spoljasnju organizaciju tako da nije poznata siroj javnosti.Sediste Grupe Zhenren nije poznato nikome osim njenim clanovima.
Na materijalnom nivou grupa Zhenren predstavlja jedan od centara ispoljenja kosmickih energija koje probudjuju tragaoce za smislom. Ono sto cini grupu Zhenren specificnom je da su njeni clanovi kroz svoje eksperimente razvili veoma efikasne kljuceve za budjenje coveka, unutrasnju transformaciju i realizaciju celovitosti probudjenog ljudskog bica.
Iako je Grupa Zhenren kroz sintezu drevnog i modernog usmerena ka duhovnom razvoju,aktivnosti ove grupe najpribliznije se mogu opisati kao nacin zivota koji nas vodi putem probudjenosti, ljubavi i oslobodjenja.

Sta se podrazumeva pod izrazom “Istinski Covek”
Istinski Covek je svako ko je probudjen i zivi svesno u stvarnosti.
Ziveci zivot u svoj svojoj kompletnosti Istinski Covek, menja odnos prema sebi, svetu oko sebe i smislu zivotu uopste
Duhovnost nije menjanje sebe vec traganje za smislom, vracanje sebe u Istinsko bice. Kada smo u saglasju sa svojim Istinskim Bicem, u saglasju smo i sa kosmickim zakonima. Kada se to dogodi to je pocetak procesa sirenja svesti proboj u STVARNOST kroz koju se vracate izvoru iz koga ste nastali

Uopsteno,svaka osoba moze da postane Istinski Covek kroz sopstvenu probudjenost.
Preduslovi za budjenje su prisustvo zelje, volje i namere da se probudimo. Samim svojim postojanjem mi u sebi posedujemo moc da se probudimo.
Bez probudjenosti nije moguce postati Istinski Covek, kao sto ni probudjenost nije moguca bez budjenja. Mi svi imamo dozivljaj stvarnosti nasih zivota ali nismo svi jednako svesni stvarnosti.
Vecina ljudi sanja da zivi a malobrojni zive probudjeni svoj zivot u stvarnosti. Posto ljudska bica nisu na istom mentalnom, emocionalnom i energetskom nivou svaki pojedinac ima (neprekidno stvara) svoje vidjenje stvarnosti u kojoj zivi.

Da bi se ostvarilo probudjenje mora se proci kroz obuku budjenja jer u tom procesu treba da se suocimo sa svojim “unutasnjim neprijateljima” koji su u sluzbi laznog vladara nasega zivota. Taj gospodar subjektivne realnosti koji nas je ucinio svojim zarobljenikom nije niko drugi nego ego,najveci majstor obmane.
Svaki pokusaj neutralisanja ega znacilo bi eliminaciju samog sebe. Kad to kazem treba imati na umu da mi sebe pre svog probudjenja identifikujemo sa svojim egom, i zato process budjenja nije lak.
Zato,da bi raskrinkali ego treba da postanemo svesni njegovih manipulacija kroz prvi stepen Wu Wei principa (delanje kroz ne-delanje). Samim cinom posmatranja/suocavanja sa egom (svojim svesnim akcijama) sirimo svest izvan granica koje nam je on odredio.Na taj nacin smo sebe na najprirodniji nacin zastitili od njegovih obmana. Naravno, kroz takvo svesno posmatranje bicemo izlozeni njegovom otporu i tu je pocetak zanimljive igre koja vise nije samo stanje posmatranja vec vise stanje u koje se ulazi..

Za rastapanje ega potrebno je smanjivati vaznost svega cemu ego pridaje znacaj.
Od najranijeg doba kroz roditeljsko vaspitanje ucili smo o vrednostima i istinama zivota. Zatim, kroz odrastanje usli smo u process socijalizacije kroz koji sticemo predstavu o svemu u sta su nas naucili da verujemo, o sebi i zivotu oko sebe.
I zato, tek kada se iskoraci iz utabane putanje ucenja o zivotu kojom se usmerava svaka novopridoslica na ovu planetu ukazace se staza izlaska iz sna u javu.
Na toj unutrasnjoj stazi, pocinjemo korak po korak da razotkrivamo zapanjujucu istinu o sebi. Kada otkrijemo da nismo ono u sta smo ceo svoj zivot verovali (da jesmo), osnova celokupne naše stvarnosti počinje da se rusi. Čitava zivotna priča u koju smo duboko verovali gubi značenje, i to je pocetak novog rodjenja…izlazak iz obmane i ulazak u stvarnost.

Leave a Reply

